pośladkiiii

Top 5 – Idealne pośladki.

pośladkiiii

 

W dzisiejszym poście przygotowałem dla Was kilka ćwiczeń, dzięki którym marzenie posiadania jędrnych, delikatnie wyrzeźbionych, zaokrąglonych i uniesionych pośladków stanie się rzeczywistością…

Wbrew pozorom nie tylko Paniom zależy na zgrabnej pupie także przygotowany zestaw ćwiczeń z powodzeniem Panowie możecie przetestować na sobie… ;-)

Ponieważ jest to pierwszy post dotyczący TRENINGÓW nie mogę nie wspomnieć, że jest to osiągalne dla tych z Was, którzy świadomie i konsekwentnie dążą do celu, dla których eliminacja złych nawyków żywieniowych nie jest rezygnacją a krokiem naprzód… musimy pamiętać, że REGULARNE ćwiczenia w połączeniu ze zdrową, dobraną indywidualnie dietą dają najbardziej spektakularne efekty!!!
Oczywiście czekam na Wasze obserwacje/ efekty oraz wszelkiego rodzaju pytania/uwagi w komentarzach :-)

 

Nr 1

WYKROKI – kto raz spróbował wie o czym mówię ;-) Poprawne wykonanie tego ćwiczenia POCZUJECIE dnia następnego ;-), a  na czym polega  poprawne jego wykonanie? Przede wszystkim na bardzo długim wykroku. Który to w pełni pozwoli zaangażować mięśnie pośladkowe – spacer wykrokami staramy się kontrolować w taki sposób aby kolano nie wychodziło poza linię palców u stóp, „schodząc”przy tym jak najniżej.

Wykroki blog

Nr 2
PRZYSIAD ZE SZTANGĄ- przez wielu uważane za jedno z najlepszy ćwiczeń ,,budujące” mięśnie pośladkowe. Sam osobiście uważam, że to ćwiczenie jest bardzo wymagające…angażuje mocno mięśnie przedniej część uda (czworogłowy). W przypadku bardzo dobrze opanowanej techniki i dużej świadomości treningowej świetnie angażuje pośladki dając naprawdę spektakularne efekty.

przysiad blog

Nr 3
ODWODZENIE NÓG/ na maszynie/ w pochyleniu”- ćwiczenie popularne wśród kobiet rekreacyjnie trenujących w siłowni. Wykonywane, zazwyczaj w leniwym tempie/ z małym ciężarem/ przy sylwetce wyprostowanej. Wystarczy delikatnie pochylić tułów do przodu aby przenieść napięcie w całości na mięśnie pośladkowe.

pośladek w pochyleniu

Nr 4
Kolejne ćwiczenie to PROSTOWANIE BIODRA W KLĘKU PODPARTYM. Klęcząc podpieramy się na dłoniach ewentualnie przedramionach – następnie wykop nogi ugiętej do tyłu w ostatniej fazie wyprostowanie kolana. Przy tym ćwiczeniu staramy się zachować równomierne tempo. Nie bez przyczyny jest ono bardzo popularne na zajęciach fitness ;-). Świetnie nadaje się do samodzielnych treningów w warunkach domowych:-)

wykop blog

Nr 5
UNOSZENIE MIEDNICY W POZYCJI LEŻĄCEJ – ćwiczenie to w dużej mierze angażuje mięśnie pośladkowe a także mięśnie tylnej części uda, które pośrednio wpływają na wizualne efekty pośladków poprzez podniesienie linii pośladka ku górze.

miednica blog

Osobom, którym zależy przede wszystkim na wyrzeźbieniu pośladków i ewentualnej redukcji obwodu w tym rejonie polecam wykonywanie długich serii powyżej 15 powtórzeń / tak naprawdę jak największa liczba powtórzeń w tym konkretnym ćwiczeniu jest wysoce wskazana ;-) Osoby które uważają, że ich pośladki mają zdecydowanie za mały obwód i zależy im na ich wzroście polecam wykonywanie maksymalnie 12 powtórzeń z dużym obciążeniem.
Tajemnica pięknych pośladków znajduje się powyżej ;-) tylko i wyłącznie od nas zależy czy wcielimy ją w życie i uzyskamy nasze wymarzone pośladki.

  5 comments for “Top 5 – Idealne pośladki.

  1. Wojciech Idzikowski
    24 września 2014 at 10:05

    Bardzo dobry artykuł – dziękuję :)

  2. Mateusz Kokoszka
    24 września 2014 at 12:23

    Dzięki Wojtku. Mam nadzieje że wypróbujesz :)

  3. Olala
    11 kwietnia 2015 at 22:53

    Bardzo dobry zestaw ćwiczeń na pupę. Dziękuję!
    Ps: Czy mógłbyś przytoczyć tytuł i autora książki z której umieszczone są ilustracje powyżej? Bardzo ciekawe;)

    • Mateusz
      Mateusz
      20 kwietnia 2015 at 12:16

      Autor książki to Delavier Frederic ,,Atlas treningu siłowego”

  4. renka
    1 maja 2015 at 19:31

    Fajne ćwiczenia. Ale nie rozumiem, które ćwiczenia dla: „Osoby które uważają, że ich pośladki mają zdecydowanie za mały obwód i zależy im na ich wzroście polecam wykonywanie maksymalnie 12 powtórzeń z dużym obciążeniem.”

Odpowiedz na „Wojciech IdzikowskiAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *